Dom har gått nu...

Så jävla najs vi haft det!

Glögg,lussebullar,pepparkakor
med grönmögelost,kaffe,tårta,
paketlek och en himla massa
prat om ALLT & INGET!

Jag fick så fina grejer.
Av mina favvotjejer.

(& dom fick julklappar oxå =)

Paketleken är en gastkramande
historia minst sagt.

När somhelst kan ju klockskrället
ringa,och då är det ju lite lattjo om
man har nåt framför sej.

I år va temat "ljus"!

Den "brighta" idéén hade jag
kommit med!(förstås!)

Oftast är det en eller två grejer
som blir lite extra åtråvärda.
Så oxå ikväll.

Ljusängeln!

Så jävla tuff!

Den vandrade i skytteltrafik
mellan U & mej.

Fram och tillbaka,säkert 100 ggr!

Men jag knep den till slut.
Och är sååååå nöjd!

Som alltid när man har
trevligt springer tiden iväg.

Dax att säja hej & go´natt!

Men vi har faktiskt bokat in 
ny träff.

Redan om ett par veckor.

Och jag tror fan det är
rekord för att va vi!

Tack SNÄLLA för att ni kom.
Vi ses SNART igen!


Den här fina ljuslyktan fick jag av U...TACK SNÄLLA! 


Av Y fick jag en blodröd "opp amaryllis"-TACK SNÄLLA DU,så fin!


Snön ligger inte vit,men "Diamanterna gnistrar & glimmar!


"Majsotomten" kom visst med julklappar....


Let the "paketlek" begin!


Kolla bara var ÄNGELN står!
Moahaha!


Sen kaffe & tårta som vi toppar med DJUPA diskussioner...NOT!


Y drar på sej stövlarna,tackar för sej & far hemåt!


U har FRUKTANSVÄRT långt hem (dryga kilometern eller så),och tar
med sej "lite" vatten ifall hon skulle bli törstig....


Tar sin "vattendunk" och ska fara hem.


Jag får "fingret".
Det är fan tacken för att man bjuder in vissa! =D
Finger tillbaka-jag gillar dej mä! ;)


Du kan komma & hälsa på ängeln NÄR du vill U.... =))

Puss & Go´natt!






Kommentarer
Postat av: U

Kan du ge dig på att jag ska!!

Tack snälla du för igår hur trevligt som helst och som alltid när man kommer till dig.Pusss

2009-12-10 @ 13:18:31
Postat av: Majso

U:

JAG som ska tacka för att ni kom!Och för fina grejerna!

P.s: Ängeln hälsar! =))

2009-12-10 @ 15:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0