Det lackar mot jul...

Utställare och gamla
bekanta på julmarknad!

Där står man precis
mittemot en riktig
"godisaffär".
(läs:skoaffär!)

Jag har spanat in
flera små godingar
bara idag.

Mmmmm!

Stora M kom och
hjälpte mej på
morgonen och sen
på em hade hon fixat
macka,dricka,frukt
och gott till mamsen!

TACK!

Bredvid mej står
supergulliga H.(& hennes dotter)

Kika in på hennes webbshop vetja!
Atelje Lilla Jag!

Jag hade den enorma
turen att hamna intill henne.

Och så mycket kan jag
säja,hennes skratt är så
smittande att man bubblar
i hela magen.

Positivare människa får
man leta efter!

Inte en tråkig stund!

Nu slötittar jag på nya
"På spåret"....
Pensio som man är lixom!


Stora M framför "godisaffären"....


Moi!


"Lilla Hon"......från Ateljé Lilla Jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0