Det drar ihop sej!

Räknat med idag,är det
bara 10 dagar kvar till
årets Julafton.

Men för fan,det va ju
nyss oktober!

Jag tänker INTE känna
panik.Inte alls!

Vad är vitsen med det lixom?

Finns ingen anledning att
stressa och jäkta och
kanske riskera att få
hjärtinfarkt strax innan
Kalle Anka...

Ärligt talat,så hade jag helst
legat i soffan och bara varit
på självaste julafton!

Den här julhysterin får
en ju att go nuts vetja!

Nåra ynka timmar och sen
är det som vanligt igen.

Jag ska fan leta upp ett
stall och lägga mej i.

Ja inte för att föda nån
ny Jesus precis.

Det vet vi ju hur det gick
för honom.

Fast det såklart,det kanske
inte hade varit så dumt med
en ny,när jag tänker efter.

Det blir värre att hitta 3
vise män.

3 puckon däremot!
Kanske finns.
På "Mötesplatsen".
Eller "Spraydate"....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0