Ärligt...

...så orkar jag fan
inte blogga mer ikväll.

Fötterna är ömma och
huvudet verkar väga
minst 23.5 kg.
(mycket viktigt däruppe!)

Imorr´n tänkte jag ta
sovmorron.
Åtminstone till halv åtta!

Just nu är det Paradise Hotel
på Tv.
Men hallå,vad ÄR det för nåt?

Överdrivna dialekter och
lite sillisar.

Ligga inför kameror och
sliska runt med typ
fjortisar!
Dricka sej full och skämma
ut sej.
Så jääääla piiiinsamt!

Verkar ju kul.
INTE!

Näe,jag kollar inte alls.
Jag bara hör i bakgrunden
eftersom jag inte orkar resa
mej för att hämta kontrollen
och byta kanal.

Fast det verkar va sköna
stolar vid matbordet.

Det va typ det enda jag såg!

DOM skulle jag kunna
tänka mej i mitt kök.

Och en servitör på det.

Helst med Bunnyöron
och kortbrallor.

Lite "Pensiodise hotel" lixom!

Go´kväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0