K som i k ä r l e k...

Förutom att jag har
tre underbara ungar
som jag älskar så det
knakar i skelettet,så
har jag en alldeles,
alldeles underbar
älskling.

Jag älskar honom av
hela mitt hjärta.
Så mycket att det gör
ont ibland.
 
Han är mitt halva jag.
Min ÄLSKADE.
Och min allra bästa vän.
Den jag vill leva
med resten av mitt liv.

Han har det vackraste
hjärta en människa kan ha.
Och ögon jag drunknar i.
För varje dag älskar jag
honom bara mer.

Aldrig har han sagt ett ont
ord till mej.
Han är för smart för det,och
skulle aldrig nånsin sjunka så lågt.


ÄLSKADE J-
du är det bästa som hänt mej.
Jag vill (ska) dela ALLT med dej.

Älskar dej så oändligt mycket.

NU och FÖR EVIGT!


Amor vincit omnia....
(kärleken övervinner allt)





                                                   




Kommentarer
Postat av: J

J skulle vilja säga "spegel" och detsamma och vända på det hela från J till M, för M är det bästa som hänt J någonsin och för all framtid, och J ÄLSKAR M!!!

2009-08-31 @ 22:11:04
Postat av: Majso svarar:

I LOVE YOU...two,three,4 evvö!!!

2009-08-31 @ 23:16:49
Postat av: Anonym

Jag vet?tror! att klockorna ringer.eller så är jag ute och cyklar.

2009-08-31 @ 23:31:25
Postat av: Majso svarar:

Pumpa däcken & kolla ringklockan,du får trampa ett tag till...

:=)

2009-08-31 @ 23:42:06
Postat av: Anonym

Däcken nypumpade!!bytt ringklocka mot tuta!men ska inte cykla på ett tag.TAGER DU J=,,sen frågar jag J tager du M=,,kyss inte ÄN..:-)

2009-09-01 @ 16:38:20
Postat av: Majso svarar:

Great!

Men lite "förkysseri" för övnings skull går väl bra va?

2009-09-01 @ 19:53:33
Postat av: Anonym

Helt okej!!övning ger färdighet,,ju mer man övar desto färdigare blir man:-)

2009-09-02 @ 17:08:41
Postat av: Anonym

helt okej,övning ger färdighet:-)bara ni inte blir färdiga men heta:--)av förkysseriet asså.

2009-09-02 @ 17:11:27
Postat av: Majso svarar:

Bra!

Nu föddes ju jag i stort sett färdig,men ändå! ;=)

Och så är jag ju ganska "hot" oxå för den delen!

Moahaha!

Men vafan,vi övar på!!!!

Plötsligt händer det,att den sitter där som en smäck.(giftaskyssen asså!)

2009-09-02 @ 22:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0