Ska man skratta eller gråta???

I brist på annat en vanlig måndag,så har jag suttit och kollat på lite gamla kort.
Jag säjer bara : HERRE GUD så man såg ut!!!Förvisso inte SÅ mycket bättre nu,men ändå...
Försöker med alla medel undvika bilderna jag själv är med på,det är ju föör sorgligt.Det finns ingen hejd på eländet,fast lite kul är det allt.Måste va den sinnesrubbade ådran jag dras med som får mej att reagera som
jag gör!Just nu ligger jag dubbelvikt av skratt som bilderna framkallat,så jag avslutar nu.Måhända får jag tillbaka
fattningen och återkommer senare...HA,HA,HA,HA........................



Ljuva? 80-tal...NOT


90 -talet va inte mycket bättre...


Som sagt-90-talet...


Hm....


Oh my God...


Misslyckad klippning!


Lika fult på avstånd...


Kommentarer
Postat av: PUTTE

Stark o lägga ut dom bilderna på HELA universums blickfång.Gillar alla år,mooohhhaaaa

2009-04-20 @ 19:13:50
Postat av: PUTTE

Svårt o tänka mig att non jävel skulle kommentera non bild negativt,anonym jävel kanske

2009-04-20 @ 19:17:47
Postat av: PUTTE

ta bort ett av dom dubbla TACK annars kaske non jävel tror att jag ä en STACKER,mooooohhhaa

2009-04-20 @ 19:19:15
Postat av: Anonym

hahahaha...mm är det så jag kommer see ut när jag blir i samma ålder:P

2009-04-21 @ 16:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0