Övning ger färdighet???

Man kan muta ungar med små medel.(eller stora)
Varje dag är det samma visa härhemma,"varför ska JAG diska?det tar sån tid!jag har ingen LUST"....(säjer sonen)
Nej just det,som om JAG har det VARENDA jävla dag år ut & år in!!!Men sätt in en diskmaskin då!!Mm,det skulle jag GÄRNA ha gjort,men det tyckte dock INTE värden då köket renoverades.Och anledningen var att skåpen inte skulle komma rakt över varandra och synka helhetsintrycket.Helt jävla sjukt resonemang.Med tanke på hur det såg ut innan,hade det inte gjort nån skillnad alls.Så det är bara att gilla läget (eller inte) och ta sej an eländet VARJE dag i
fortsättningen oxå.Eller??
Åter till dom s.k mutorna,sonen fick ett erbjudande om lite ersättning ifall han diskade efter sej OCH oss andra.(hade jag fått det vore jag miljardär vid det här laget)Han nappade på förslaget och ställde sej faktiskt frivilligt vid disken!Wow..
Jag tyckte (i min enfald) att det här verkar ju lovande,inte bara med tanke på lite egen avlastning,utan inför framtiden.Vilken tjej uppskattar inte killar som hjälper till hemma??(utan TJAT & hot om familjerådgivning)
Såg framför mej hur han i vuxen ålder va värsta "svärmorsdrömmen"...MEN,än så länge är diskningen bara en engångsföreteelse!(eller två)Funderar nu på vad jag ska kunna muta & locka med härnäst!!??
Eller så sköter jag helt enkelt disken SJÄLV för all framtid,och så tar JAG betalt VARJE gång så får man se hur villiga dom är att betala för hushållsnära tjänster!!!Alternativt köper engångsartiklar!!!Let´s see....

Kram iallafall!♥



                                                                 

Kommentarer
Postat av: BakterieMANNEN

Sen en tid tillbaka så MÄJ veterligen? ä barnarbete förbjudet men fanns inte bild på hemhjälp vid baljan? Gör det till en vardaglig syssla för honnom! Visst dom SKA hjälpa till men kom då ihåg att dom är skapade(samlag)av sina föräldrar,och ska därefter(agas)trimmas till att lära sig ett o annat, vad det innebär att SNYLTA på OSS!Solig dag iaf

2009-04-23 @ 14:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0