Majs VS Converse

Majs är gott,men fett,fast mest gott!
Majs från "Gröna jätten"(green giant) kostar dubbelt så mycket som Euroshoppers!Jag VET!
Är det förresten bara nåra majskorn i burkarna från JÄTTEN??EL GIGANTO...
Isåfall tjänar man ju inte bara in stålar,man får dubbelt så mycket majs för hälften cash lixom!
Det äts en hel del majs här hemma,eller rättare sagt jävligt många burkar...varje vecka!
Fatta hur många sköna kronor jag kan stoppa i fickan varje gång jag köper majs...jag låtsas ju NATURLIGTVIS
att jag shoppar den dyra sorten.(smart som fan)
På så sätt kan jag tillfredsställa mitt sjukliga behov av skor!!
Det är kul med skor,man blir glad av skor,stövlar med för den delen,men mest skor och GÄRNA Converse.
Med tanke på majspriset och vår konsumtion kan ju vilken idiot som helst fethaja hur många par Converse jag
äger!!!!Plenty av dom.I lööööv this kind of shoes-very jävla mucho!
Just nu står det minst två olika sorter på "villhatillvilketprissomhelst" listan...
Kanske skulle ta och önska mej det i födelsedagspresent.Så man får det man VERKLIGEN ÖNSKAR SEJ-
för en fucking gångs skull...Jag vill varken ha chokladaskar,grytlappar eller billigt kaffe från Coop (som för övrigt smakar skit),jag vill fan BARA HA ETT PAR VITA LÅGA CONVERSE...
Resterande par köper jag själv och betalar med "majs" pengarna!HA...
 
Och om det är nån som tycker eller anser att jag är en löjlig "honbetersejsomenjävlafjortis" morsa FASTÄN hon är över 40 och borde veta bättre och hela registret med vuxengrejer,så kunde jag inte bry mej mindre...OH NO..NOO WAY!!!Not now,not tomorrow,maybe not EVER..!
MEN,när eller om ni mot nån jävla förmodan hittar mej klädd,beteende som "skåpet" nedan,DÅ har ni min fulla tillåtelse att först sätta mej i fyllecellen och på LIVSTID ändra mitt medborgarskap...Förslag:Skicka mej till Tjotta-Helsinki,mitt riktiga namn klingar ju (i vissa fall) som om jag kunde va släkt med Mervi,Virpi,Sinikka & fan allt vad dom heter där borta "over the sea"...

God bless Converse...



(filmsnutt från nån k**** färja,aningen sämre kvalité pga mob.kamera-men ni fattar budskapet va!!)




Kommentarer
Postat av: Mimi

Underbart; majs kontra converse. Tårarna rinner av skratt! Tack underbara du.

2010-05-12 @ 20:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0