Jävla apjävel....

Sitter och glor lite på Tv,det händer ibland.Förundras över att det är så jävla mycket repriser...hela tiden.
Nog fan måste det väl finnas nya serier och nya filmer dom kan visa,eller???Jag betalar för helvete inte Tv licens för att få se repriser!Känns ju som att betala för samma sak TVÅ gånger...eller TRE..eller FYRA...Ja,ni fattar va?!

Förvisso finns det ett fåtal program/serier jag skulle kunna se igen,men dom visas tamme fan INTE...
Så nu har jag letat fram en snutt ur en serie jag bara älskade när den gick.Så helskönt coola människor,många gånger såå mycket klokare än vi som anser oss vara helt "normala".(om man nu nånsin blir det)

Med detta klipp säjer jag: Go´ natt & sov så gott-på återhörande!
Majso ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0