Havets brus är min melodi...

Här lagas det mat vill jag lova,det är matlådor och mat till påsklovslediga ungar.Radion skrålar så det ekar i köket för att överrösta fläkten och stekoset ligger som en dimma framför  ögonen.Det slår mej återigen att det är SAMMA LÅTAR som spelas HELA TIDEN och jag vet inte ens om det är bra!Jag kanske inte har nån musiksmak alls när det kommer till kritan!!Vad jag däremot vet är att jag INTE är speciellt förtjust i vare sej jazz eller hårdrock,rap,techno och.....!!!Man ska bli glad av musik,den ska byggas utav glädje,men jag vet iallafall inte vilken inriktning jag har.Om jag alls lutar åt nåt håll.
Havets brus och vågor som rullar in mot stranden,DET är ljuv musik i mina öron,man får lixom ro i sinnet av det ljudet.Det lägger sej som bomull runt hjärtat och euforin vet inga gränser.
Men det närmsta jag kommer det "vattenljudet" här är i badkaret,duschen och vid diskningen.Same,same but VERY different om man säjer så!

Här kommer iallafall lite "plask" som avslutning,vågorna var tyvärr längre ut...
(fiskmatning i Röda havet)


Kommentarer
Postat av: PUTTE

Prova och lyssna på Anders Johanssons JÄTTE underbara låt, kom sen ihåg att du fick den av MÄJ=MIG,

2009-04-08 @ 17:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0