En helt vanlig söndagsmåndag!

Sista lediga dagen på det här årets Påsk då!
Som vanligt bryr sej inte tvättstugan om ifall det är helgdag eller inte så det va bara att slänga in maskin efter maskin efter...Jag tackade förvisso vädergudarna där uppe,för jag kunde åtminstone hänga tvätten ute idag!Bara en sån sak.Man ska inte förringa det lilla vetja.FEM FULLA maskiner blev det till slut och nu väntar jag bara på att allt ska torka.

När jag ändå va i tvättstugan kastade jag en blick på alla cyklar som står därnere för att konstatera att ALLA är våra,men inte EN ENDA är körduglig!(Obs,det fattas ändå två...)Märkligt vad man samlar på sej.Kanske ska ta och leka cykelreparatör vad det lider.Lite motion skulle minsann INTE skada ett gammalt åbäke som jag!

Imorron börjar skolan för ungarna igen och man ska in i vardagslunken ånyo.Säj det roliga som vara för evigt??
I övrigt verkar det inte bli värst mycket mer för dagen,förutom lite Tv och kaffe.

Puss & Kram!
    Majso♥


Mitt lilla "hembiträde"... (killar KAN!)


Det tar ALDRIG slut....


Härligt med frisk luft....


Idel reparationsobjekt...


Nu har Påskharen gjort sitt för iår!!!


Kommentarer
Postat av: PUTTE

Att killar kan är inget nytt,vi inte bara kan vi ä bäst,men lata,tröga,sega,snygga,underbara som bara vi kan vara.Sug på den du!

2009-04-13 @ 21:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0