Brandkåren & pastamiddag!

Tog en välbehövlig sovmorron och gick omkring och såsade lite på fm.Sen va det bara tvätt,tvätt och laga mat.
Lördagsslö som jag va gjorde jag det jäkligt enkelt för mej och valde pastavarianten med skinka och persilja.(gott!)

Kände i "speltarmen" att det va läge att kasta in nåra lottorader till ikväll,sagt och gjort så blev det.(men antar att det max blir 4 rätt)
Nere vid affären stod lokala Brandkåren med namnlistor.Tydligen är det nerdragning av tjänster och det vill dom ju INTE dom små deltidarna!Fem gånger blev jag tillsagd/ombedd att skriva på (av olika personer förstås),och FEM gånger svarade jag samma sak:"jag har REDAN skrivit på"...Sen kan man ju alltid hoppas att MITT namn väger TUNGT!!Ha,ha!

Så vad händer denna lördag em/kväll???Faktum är att jag inte har en aaning!Ska antagligen fortsätta fixa till filmen från Egyptenresan som vi börjat göra!Annars är risken att den aldrig blir klar och det vore  ju synd!
Så intetsägande har den här lörda´n varit hittills,men än är ju inte rätta lottoraderna dragna!!!




Enkelt,snabbt & gott!


Klart vi ska ha vår Brandkår kvar...

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla god maten såg ut.. kram Jossan

2009-04-19 @ 09:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0