Blåkulla nästa...

Som den häxa man är så får det väl bli en snabbtur till Blåkulla iallafall.Vill ju inte göra mina "systrar" alltför besvikna genom att utebli från årliga träffen.Några ägg har jag INTE hunnit värpa än,det krävs tålamod och precision för sånt nämligen,så ICA får stå för den "lusthöjaren" till helgen!


Nu stundar fyra dagars servande i hemmet,då familjemedlemmarna är hellediga.Man kan iof skita i att serva åt höger & vänster,men som det kontrollfreak man är så antar jag att jag fortsätter i gamla inkörda spår!Vad fan ska man smågnälla över sen,när ALLA ungarna har flugit ur boet och darlingen & jag sitter här själva???Att det va bättre förr!!!Jovars,tids nog bor man väl på "all inclusive" (ålderdomshemmet) och får frukost middag,kvällsmat & fika serverat utan att behöva lyfta ett finger!!!

Känner man däremot att man varken vill handla hem mat eller ens äta NÅT i påsk (brallorna sitter för hårt),så kan man alltid gå in och kolla dagens bild på: www.minhundpompom.blogspot.com !!!Den killen skriver om både stort & smått!

GLAD PÅSK PÅ ER & VAR RÄDDA OM VARANN!
                        Kram majso♥



                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0