Balkongsöndag...........

Vilken jävla tråkig dag!
Visserligen skiner solen,men så mycket mera...näe!
Klockan är redan 17.30 och va fan har jag gjort idag?INTE ETT SKIT,bortsett från att ha lagat mat,diskat och satt på en stek tills imorrn.
Har en olustig känsla i magen men kan inte sätta fingret på VAD det är!Skumt...verkligen mysko!Känns som att jag bara vill gå och lägga mej igen.
Äldsta dottern kom på snabbvisit med pojkvännen,lånade några DVD filmer,hjälpte mej klippa klorna på Cindy och sen drog dom igen!That´s it!Så värst mycket annat har lixom inte hänt.Okej,jag har suttit på balkongen med mitt kaffe en två tre och fyra-fem gånger,men det är ju inget konstigt med det!
Långlediga helger kan ibland bli too much på nåt sätt,det är ändå ganska skönt när varda´n gör sitt intåg igen.
 
Å andra sidan är ju dagen inte slut riktigt än,det kan ju hända saker framöver...den som lever får se!
Lovar isåfall att uppdatera.

Kram ( tråkiga) Majso ♥


Kaffestund nummer 5....

Kommentarer
Postat av: PUTTE

Var ju lite full ock Kt igår när vi språkades vid så nu ligger jag här bakis och Kt,och funderar.Denna däringa olustiga känslan,den ville man fått svar på vad det kan va.Kanske en som växer inom dig???????tänkte jag.Men som sagt jag är ju bakis,så vad vet jag.KRAMIZZZZZ Du vet

2009-04-13 @ 07:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0