Älskade vänner!

Kvällens inlägg kommer i korthet avhandla ämnet vänner.
Anledningen till detta är att jag just suttit i telefon med EN av dom (Y) i 2.5 tim.
Vi har hunnit avhandla en hel del precis som vanligt,men ändå skulle vi kunnat prata dubbelt så länge.Allt från konstiga grannar (nämner inte vems),stökiga hem och KARLAR.(naturligtvis!) Mitt i vår livliga diskussion känns det plötsligt som en varm hand kramar om mitt hjärta och jag slås av hur underbart och jättehärligt det är att ha RIKTIGT GODA VÄNNER!Såna som man kan gå genom eld & vatten för,såna som man vet finns där för en fastän man kanske inte ser dom jämt eller inte pratar med dom dagligen.Bara vetskapen om att man kan dela småbekymmer med dom,likväl som hjärtesorger,inget är för konstigt,udda eller märkligt att kunna delge
en RIKTIG VÄN!!!Det är vänner som får jorden att snurra,första vårblommorna att te sej alldeles fantastiska och vänner som håller en på fötter när livet ibland känns alldeles genomjävligt...

Jag är så oerhört tacksam att JAG får vara en del i deras liv,att DOM vill dela med sej av sitt till mej och framförallt:
FÖR ATT DOM FINNS!
TACK underbara ni...

Med dessa ord säjer jag bara:Var rädda om dom vänner ni har och behandla dom med värme respekt och en jäkla massa kärlek!

KRAM Majso ♥





"Vänner är som stjärnor-
  det är inte alltid man ser dom,
  men man vet att dom finns där"


Kommentarer
Postat av: Pompom

Du ä min vän!

2009-04-24 @ 23:01:29
Postat av: M.G

& du ä min...

2009-04-24 @ 23:23:01
Postat av: Pompom

TACK! KOMMER NI OCH GRILLAR IKVÄLL DÅ,Nu får ni ju hela dagen på er att svara YES Brånnesta 2 night give me 1 SMS KRAM A om jeppe!

2009-04-25 @ 07:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0