VILKEN JÄVLA BOMB!!!!

Måste bara berätta lite om "familjens" julafton.
Som i många andra familjer,så ska julafton räcka till åt många.Så för att hinna med allt och alla,så går vi upp ganska tidigt för att äta en "stadig" julfrukost beståenda av allt möjligt smått & gott.Viktigast är dock julskinkan och vörtbrödet.Nåväl,efter denna delikata(väldigt mättande)frukost intar älsklingen och jag kaffe medans jag försöker röja undan det värsta i porslinsväg.Sen kommer högtidsstunden,då vi sitter som tända ljus bredvid julgranen och delar ut paket och lyssnar på julklappsrim.Det ena roligare än det andra!I år som ni kanske hört och vet,var årets julklapp en "upplevelse"...Utan att överdriva,kan jag tala om att hela familjen fick en sån.UPPLEVELSE med stort U!!!!
Jorå,mellanbarnet(för övrigt en dotter)hade hittat och köpt VÄRSTA,BÄSTA julklappen till sin mamma...(hennes ord!)
Och sanna mina ord,det var verkligen nåt i upplevelse genren!!!Väldigt sexig,väldigt uppseendeväckande och helt "perfekt" för mej!!!!(ha,ha,ha)NATURLIGTVIS,var jag tvungen att mannekänga för familjen.Betänk nu att jag befinner mej "mittilivet",med ALLT vad det innebär...Föreställ er sedan Barbamamma i raffset med push up!!!DÅ snackar vi verkligen UPPLEVELSE...Som ett bombnedslag i "hemmiljö" om man säjer så!
Men,men...ingen rök utan eld!!Jag har faktiskt skickat sms till Bingo Rimér med förfrågan om han vill komma och ta några bra bilder...(fingers crossed!)Än har han inte ringt,men han kanske har det lite "körigt" nu kring jul & nyår!!
Skulle han mot förmodan inte höra av sej,kan jag ju alltid stoltsera med att jag är "BEST IN SHOW" ,och åtminstone familjens "PANG"-brud innanför hemmets fyra väggar.Och det är ju inte heller fy skam!!!


Kommentarer
Postat av: mellandottern

HAAH, du är en pangbrud ;) min milf <3

2008-12-27 @ 23:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0