REA-HYSTERIN

Men HALLÅ!
Jag bara undrar hur folk kan bli så rabiat skogstokiga så fort det är röda REA-skyltar i affärerna????
Dom drar,river och sliter som om det vore första gången dom sett en klädtrasa!!!
Hur kan man ORKA stå i en kö,som ringlar sej likt en lysmask genom heeela affären fram & tillbaka tills den når kassan!!!Kan det va för att just den varan dom ska ha är nedsatt 20 kronor....Man blir ju mörkrädd,får hjärtklappning och stressymptom av mindre vetja!!
Kan tala om,att jag inte ens stack in fotspetsen i den butiken!!!(inte nån annan heller för den delen)Nu undrar ni kanske varför jag ens va på rean eftersom jag reagerar på detta viset.Men grejen är den,att jag va tvungen att lämna tillbaka en trasig julklapp,annars kan jag LOOVA,att jag stannat hemma.Sånt där är inget för mej...längre.(fniss!)
Kanske har med åldern att göra,vad vet jag!
Det va iallafall en befrielse att komma hem och ladda kaffebryggaren och sjunka ner i mysigaste fåtöljen.LÅÅÅNGT bort från Rea-hysterin med akryl tröjor och stringtrosor i alla regnbågens färger.
Nu är det ett helt år kvar tills 2009 års annandagsrea startar.TACK & LOV!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0