Tonårsmonster i juletid.....

Nog lackar det mot jul alltid...
VARJE år ett par veckor före jul,blir ungarna som förbytta!Det är som om demoner intar hela deras jag!
Så fort man frågar om nåt,eller bara säjer hej så förvrids kropparna på dom.Ur munnarna,som ser ut som avgrundshål,väller det konstiga haranger på nåt främmande språk.(bortsett från svordomarna som NATURLIGTVIS är på renaste svenska...)
Fan,jag har lust att lämna tillbaka varenda jävla julklapp och trycka ner gröt i halsen på dom!!!Vira in dom som mumier i nyaste julgardinerna och ställa ner dom i källaren...(tills vidare)
Nu kan jag ju inte längre hota med att tomten BARA kommer till barn som varit snälla,det va lixom 10-15 år sen dom gick på den finten!
TYVÄRR räcker det med att man uppgivet säjer : " Usch vad det känns trist och otacksamt när ni beter er såhär"...
Då jäklar skriker dom samstämmigt : "Men vafan,skiiiiit i och köpa julklappar då om du tycker det är så jävla tråkigt,vem bryr sej!!!!!!!!!!!!!!!!"
Antingen får man betänka att det är tonåringar,där pusselbitarna innan för pannloben inte fallit på plats än,eller så får man ringa efter ett Medium som kan komma och "driva ut" demonerna lagom till jul.
Imorron är det jag som tar på mej Screammasken och slängkappan!!!Jag tänker INTE fly...JAG ska (illa) fäkta!!!
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......
                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0