Min ÄLSKLING....

ÅH.....
Jag har världens goaste kille!Inte nog med att han är söt,smart & gullig,han har världens finaste ögon oxå!
Såna där bruna härliga.som man lixom inte kan få nog av att titta på och som jag bara "drunknar" i.
Att vi träffades,var en ren slump.Eller kalla det ödet.Jag är bara sååå glad,tacksam och LYCKLIG över att ha honom.
Han är min "soulmate"...Min älskare och ALLRA BÄSTA VÄN.Forever.AND EVER AND EVER.
Jag är fortfarande lika kär & galen!Älskar honom mer och mer för varje dag.Utan honom skulle livet inte vara livet.


Till min älskade:

"Hjärtat är fyllt utav dej,
  jag har allt man kan önska sej"

            "Gå med mej genom livet-
               jag vill ALDRIG va utan dej"


                          Din Majso ♥
                                               

                                                                              
                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0