Man får väl drömma?????

Imorse vaknade jag och va på ett strålande humör,det kändes sådär lätt att gå upp!Och det händer ju inte alltför ofta precis...
Gick ut och tryckte på bryggaren med ett leende på läpparna.(bryggaren som min älsklig laddat åt mej innan han stack till jobbet,är han gullig eller???)
Fram med morgontidningen och så lite sipp ur största kaffemuggen.Det här é livet.Inte prata med nån,bara få mysa!(förutom några snabba repliker till sonen,men det räknas inte som störande moment!)
Satte mej vid datorn en stund,kollade mejlen och hade en skön könsla i magen.Började Googla efter smycken för att få lite tips & ideér.PANG!!!!Det va då jag förstod,att jag alls inte är nån "smyckesdesigner",varken erkänd eller med nåt eget märke som jag jag säljer till Jennifer Lopez & Michael Jacksson!!!Dom enda som bär "mina" smycken,är släkt och vänner som jag i stort sett "trugat" på dom nattliga små alstren....
Men man KAN väl sanndrömma?????Isåfall kanske jag sitter där en vacker dag,med "feta" avtal till Hollywoods stjärnor!!!!
Måste gå & lägga mej en stund.FÖR: "Man får väl drömma"?????
                                                                                                                                                               Kram!
                                                            
                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0