Lördag kan bli min "luckyday"......

På lördag är det fest.Fest & fest förresten,det kanske är att ta i.Det är en s.k Pubafton,i en lokal med slitet trägolv,fula gardiner och stolar som sett sina bästa da´r.Har inte bestämt mej för om jag ska ta med mannen och gå dit än.Troligtvis blir det en snabbrepa.Av den enkla anledningen att dom brukar ha "apor" som serverar i minibaren.Människoapor alltså!!!Faktum är,att det är två specifika såna,som jag skulle vilja skicka dit peppar´n växer.Eller ännu hellre,till ett jävligt varmt ställe om man säjer så!!!Tyvärr,så är dom som parasiter,dyker upp där man minst anar.Jag får spykänslor bara jag tänker på dom.Fan,det skulle kännas sååå oootroligt skönt,att lixom av "misstag" få in värsta käftsmällen...SMACK!!!
Men har man som jag kommit mittilivet,så kanske det inte är speciellt moget!!Eller?Fast jag ska erkänna att det kliar långt ut under naglarna.Det är inte så att jag går & retar mej på folk i allmänhet,det är mer invecklat än så med dessa monkeys!!!Men det är en för lång historia att berätta nu.Återkommer med det framöver.
Kram tillsvidare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0