Längtar bort...

Sitter här och drömmer mej långt,långt bort.Vill åka tillbaka till Egypten,hobbysnorkla,sola,bada och bara må som en prinsessa.Ge blanka fan i matlagning,disk,tvättberget och whatever!!!
Jag vill ha All inclusive på hotellet,annars är det ingen vits.Jag vill ju SLIPPA matlagning och hela "hemmaköret".
När jag sen kommer hem igen,anställer jag nån fattig pensionär,som tvättar och städar åt mej!Sen kan vi sitta och dricka kaffe när "pension" jobbat färdigt.Och naturligtvis dikutera om det VERKLIGEN var bättre förr.Enligt min mening stämmer detta bättre: "Det var inte bättre förr,det är bara värre nu"...
Ska sätta "STÖR EJ" skylten på dörren strax,dröööömma mej bort till vita sandstränder,korallrev och dignande buffébord med allsköns läckerheter!!!ÅHHHH....
Men först,slänga in några tipsrader och förhoppningsvis vinna lite.Har jag tur kanske det blir ett litet startkapital som räcker till busstransfern.Håller tummarna!!!JAG VILL ÅKA.....SNART!!!!
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0