Jag blir GAAAALEN.....

Bäst som man har hällt upp en mugg kaffe,så bryter HELVETET löst....
Tonåringar och deras icke resonemang i kombination med PMS får mej att se RÖTT och förvandlas till VÄRSTA JÄVLA VAMPYREN...(behöver ju fylla på lite blod i förebyggande syfte!)
1 mm,jag säjer EN YNKA JÄVLA MILLIMETER var jag ifrån att kasta nylagade köttgrytan rakt i fejset på "hormonvarelsen"...Hade jag gjort det,så hade jag åtminstone besparat mej ett antal TOTALT MENINGSLÖSA påhopp,gap,skrik och ren jävelskap!!!VARFÖR,VARFÖR,VARFÖR har jag kvar den där sista lilla "spärren" i såna här sammanhang???Önskar ibland att det inte va så.BARA FÖR ATT MARKERA.Men,det är ju lätt att va efterklok.Fast å andra sidan,VEM om inte jag,hade fått den STOORA äran att torka upp "the total mess"???Ikväll räckte det med stenhårda käkar och migrän efteråt!!Som ett kravbrev på posten ungefär...PUST!!!!
Kaffet hann kallna,men jag är kokhet fortfarande...Ska Googla och se om jag hittar nån bra terapeut i närheten,för nu behöver jag HJÄÄÄÄLP!!!!!(eller rättare sagt "hormonvarelsen")
Tills dess,bara att försöka hålla ut och ta till DJUPANDNINGEN:in genom näsan ut genom munnen,in genom näsan ut ....................................................................................
                                                      "Ge mej styrka"
                                                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Anonym

MOGETTTTTT :O kanske var du som behövde få grytan i skallen!!

2008-12-11 @ 14:04:36
Postat av: matilda

NO WAY!!!!!!

2008-12-23 @ 11:36:26
URL: http://matildaelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0