I huset där jag bor...

I fastigheten som vi bor,finns inte ett enda rätt.Är det inte stopp i avloppen,så funkar inte ventilationen.Värmen är det si & så med jämt.Man får ju iof tänka på att oljan är dyr,men att behöva gå med dubbla raggsockar,tofflor & Helly Hansen tröja på sej jämt,där går fanimej gränsen.OM man mot förmodan ringer värden och säjer till,så blir det inte åtgärdat förrän efter typ 4-5 veckor.Och höjer han då temperaturen på värmen så är det med MAX 1 grad,vilket resulterar i att man som högst kan ta av sej ETT par av sockarna.Ta som förra påsken t.ex,då när jag skulle duscha,fullkomligt VÄLLER det upp svart geggig sörja ur golvbrunnen.Sååå j-a äckligt.Ringde värden 5 gånger....inget svar!Så jag fick själv börja gräva med händer och fötter.URK!Som riktig vispgrädde på moset,svämmade toan över bäst som jag stod med skit upp till fotknölarna...VIDRIGT!!!!För att inte tala om lukten,det hjälpte inte med en halsduk indränkt i lukta gott virad 3 varv runt näsan!Hade bara fattats att jag kräkts i den oxå!(halsduken alltså!)Till slut fick jag emellertid ordning på röran,OCH värden svarade då jag ringde....6e gången!!!MEN,han va i Kina,så VAD hade jag inbillat mej att han kunnat göra?????Förutom att jag möjligtvis kunde ha kontaktat slamsugningen,men nu hade jag ju ändå fixar det och det va ju JÄTTTTTEBRA gjort av mej som han sa!!!Puckot!!!Jag BORDE ha ringt slamsugníngsbilen och bett dom komma,sen hade dom kunnat spola ut skiten hemma hos honom....Skit ska ju skit ha!!!!



                                 NYÅRSLÖFTE: "Leta efter ny bostad"
                                                                                                                                      Kram på Er!!!
                                                                  
                                                                                                Nåt i den här stilen kanske!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt!

2008-12-11 @ 14:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0