I affären där jag bor....

Där jag bor,har vi en livsmedelsaffär.Dit kan man gå av många anledningar.Mestadels antar jag att folk besöker butiken för att handla.(det mest normala)Annars kan man ju alltid uttnyttja Postens tjänster,tippa eller varför inte hämta ut fredagsspriten från Systembolaget.Själv går jag inte BARA dit för att handla.Nej,jag kan komma på mej själv med att gå dit för lite social samvaro.Ganska sjukt,men sant!Jorå,jag har kompisar så det räcker,det här är mer en "mejgrej".Jag kan fly hemifrån en stund,och samtidigt snacka bort lite tid....FAST,egentligen är sanningen den,att det jobbar två urgulliga killar i affären.När jag säjer "killar",så är det därför att dom är så pass unga ,att jag teoretiskt sett skulle kunna va morsa till dom.Men man ska ju inte va så jävla åldersfixerad,och förresten så är åtminstone en av dom redan förlovad(jag oxå för den delen)så där är det ju "kört" lixom...
Dom är som två söta siamesiska tvillingar,där den ena är,är den andra.Och när dom inte är där,då blir affären grå på nåt sätt,då har jag inte lust att ens köpa köttfärs för 10 kr kilot.Ingenting är kul,och jag bara lääängtar tills dom ska komma tillbaka och förgylla min dag.SOM ikväll t.ex när jag sprang in en snabbis för att köpa mjölk,då står dom där vid läsken och plockar...Sida vid sida,som två solstrålar skiner dom upp då jag kommer!!!!Jag känner mej så speciell och utvald.JAg skulle ha kunnat köpa varenda flaska med 1.5 liters Coca Cola(fast jag egentligen hatar Cola),bara för att få stå där bredvid dom några minuter extra!!!Men,jag vill ju inte verka FÖR på,och bli betraktad som "gubbsjuk" fast tvärtom.Så jag hastade vidare och i rena farten fick jag med EN STOR PÅSE CHIPS hem oxå!Men den ska jag INTE äta upp,jag måste ju tänka på figuren vetja!!!Det räcker väl med att man är "patetisk" och "gillar" yngre killar,man vill ju inte behöva gå dit i joggingbrallor modell mina jättegamla från tiden då jag inte trivdes med mej själv!
Skämt åsido,dom här två killarna är supergoa,och vi har  faktiskt bara en "normal" kundrelation....Ån så länge iallafall!!!Men vem vet,om sisådär 20 år,när dom upptäcker att det är "mogna" kvinnor som är bäst,DÅ...kanske!!!!Ha,ha,ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0