#)=¤(")för smällare & raketer!

Nu börjas det igen med dessa jävla smällare & raketer.Det är väl en sak om folk kan begränsa det till självaste nyårsafton,men INTE då!
Det startade redan igårkväll,det small och dundrade,ekade värre än värst mellan husen.
Fan,det kliade i fingrarna på mej.Hade en sån ENORM lust att bara rusa ut och sätta ett helt band av Kinapuffar och Bengaliska eldar i röven på dom söta små ungdomarna.Tända på och se dom flyga iväg likt påskkärringar,fast med (eld)kvast därbak istället för mellan benen!!!
Har jag fått åldersnojja,eller är jag bara så FRUKTANSVÄRT....töntig???
Skit samma,jag tänker iallafall INTE varken köpa eller skjuta upp raketer.Jag eldar upp mina stålar på annat sätt om man säjer så!!!
Bara att hålla tummarna och hoppas på att INGEN får fingrar och ögon bortskjutna på raketernas "förlovade" dag!
                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0