Aj,aj,aj!

Stackars,stackars lilla jag.Fryser,nyser,mår illa och känner mej som en vissen tulpan.Och dom är ju inte så fagra,så ni kan ju tänka er!!!
Man blir så eländig och tråkig,har inte ens lust att vare sej städa eller tvätta....(Hm)
Skulle helst bara vilja ligga nedbäddad i sängen med en massa bra filmer.Bli uppassad och servad!Men ånej,det går inte för sej.Det är precis som om man bara låtsas!Fast,det gör jag INTE.Är kanske lite hängig en eller två gånger per år ungefär,så då fattar ni ju att man inte går undan och får va ifred!
Ska bli sååå spännande imorronbitti när man slår upp sina blå,antingen har det värsta gått över eller så blir jag SÄNGLIGGANDE vare sej jag vill eller ej.Har egentligen inte tid med att va sjuk,det stundar 20-års kalas på tisdag och det finn lite att fixa med tills dess.Kan man kanske ringa nån födelsedagsjour och be dom komma,eller???
Atschooo,fräs & snyt!NU är det sängdax.Inget "nattuggleri" för mej idag!
                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0