Nej,jag är inte i karantän

Vafan är det som händer lixom?
Vilket satans kaos överallt.
 
Personligen är jag inte jätterädd,
och inte har jag hamstrat vare sej
pasta eller toapapper.(eller handsprit)
Det är ju inte diarré som är signi-
fikant för Corona viruset.Inte vad
jag har hört iaf.
 
Men,nog fan känns det läskigt i
stort,med tanke på att det får så
extrema följder på precis ALLA
plan!
 
Man känner sej ganska liten i det
stora hela s.a.s!
 
Jag vet inte mer vad man ska säja
eller skriva,känner att det enda i
nuläget är väl helt enkelt bara att
fortsätta agera med sunt förnuft
och se framtiden an med positiv
tillförsikt.
 
Vafan annat är att göra lixom!!
 
Och som sagt,nån karantän sitter jag
lyckligtvis inte i,jag är typ som vanligt
mestadels i min egen lilla borg.
 
Jag va iof på Ikea idag,jag bunkrade
100 värmeljus och en fredskalla bl.a!
 
Nu ska jag "koppla bort" Covid 19 och
förbereda lite inför morgondagens
bakstund.
 
Var rädda om er därute,så håller vi
tummarna för och hoppas på så snabb
utplaning och god utveckling av den
här jävla skiten som möjligt!
 
Lite braiga vibbar och härligt tänk
är fasen så välkommet och viktigt
i tider som dessa.
Mums! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0