Surfa snabbt som fan

Man får fanimej skynda sej nu
i cyber.
Hoppsan,har jag redan förbrukat
27 GB,hur i helvete gick det till,
jag har ju bara sladdat in lite här
och var,inte suttit och glott på nån
lååångkörare precis!
 
Ja,ja...och inte ringer min kontakt
på internetleverantörsbolaget upp
heller.Det hade jag väl iof INTE räknat
med,så då får det väl bli JAG som
återigen ringer och pratar med ytterligare
nån jävla dumskalle som uppenbarligen
har sin PRAO på företaget.
Jorå,för insatta i NÅT är ingen man får
tag på som sagt.
 
Nåväl,igår hade jag iaf besök från tidiga
morronkvisten till sena eftermidda´n av
två små herrar vars skola och dagis hade
stängt.
 
Vad vi gjorde?
Ja,det var minsann blandad kompott.
Allt från att rita,baka,äta,vara ute och
FAKTISKT fick dom oxå kolla på diverse
youtubefilmer!!!
Mormorn som snålar in själv,låter såklart
den yngre generationen få slösa lite!
 
Slänger in lite random tisdagsbilder nedan,
och så för guds skull till er därute:
HÅLL alla tummar för allt ni kan att min upp-
koppling SNARAST levereras.
 
Tack på förhand,frustrerad och IRRITERAD
medelålders och smått galen jag! 😝
 
Full koncentration,så stör för 17 INTE!
 
"Jag lovar,jag tar bara liiite glitterlim"!
Och det gjorde han.
 
Kan jag få frukt mormor?
-Absolut,här får du en halv mango.
 
Första baket i nya formarna som
jag köpt till killarna♥
 
Lite god SMÖRja uppepå och
allt blir mycket godare😃
 
Efter tretusensjuttiåtta varv i slänggungan,
så hade vi lite friidrott på schemat.
Lewi var startare och enväldig domare.
Vem som vann?
Wille förstås.
 
Kollade in nån s.k "New age bana"
som idrottsklubben anlagt.
Inte alls så kul för oss dock.
 
En pepparkaka och lite youtube är
som synes inte helt fel efter en utetur
med både springtävling och skräpsamlande
i naturen.
Det är ju fan rent ut sagt vilka märkliga
saker folk kastar omkring sej!!!
Idioter faktiskt!
 
Kram på er såänge♥

Kommentarer
Postat av: Mellan

Världens bästa mormor i alla klasser ♥️♥️♥️

2020-01-10 @ 18:25:03
Postat av: mami svarar

TACK gulle dej ♥♥♥

2020-01-12 @ 00:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0