I påsktider

Nej,jag pratar inte med Gud nu i påsk.
Han svarar ju aldrig så jag har börjat
tillbe vädergudarna istället.
 
Nu är ju inte dom heller speciellt till-
mötesgående,så jag vetifan hur jag
ska göra förtsättningsvis.
 
Igår lyssnade iaf solguden på min
önskan ett par timmar så då passade
jag på att ta mitt kaffe ute i sällskap
av diverse poddar.
 
Nog om detta,har ni ätit påskmat och
har ni fått nåra påskägg med godis?
 
Själv har jag fått flera påskägg,ett med
nyttogrejer i ♥ och två med snask,samt
en cellofanpåse med godisar i samband
med firande av svärsonen i närmsta kretsen.
 
Och lite påskigt käk även denna vid firandet.
 
Idag ska bara göra inte ett jäkla dugg.
Det kan va skönt det oxå,bara slappa
i soffan och zappa mellan en massa
kanaler som egentligen inte har nåt
vettigt på agendan.
(kanske kunskapskanalen då)
 
 
 
 
Födelsedagspappan med hans fina killar♥
 
Bilden kan innehålla: 2 personer, personer som sitter och barn
(Fotograf:"Stora")
 
God fortsättning😇

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0