Timmarna med fransyskan

Igår dök hon upp,fransyskan.
 
I sin franskreggade bil och i gröna dojjor.
 
Hela kvällen satt vi bara och
tjattrade och njöt av att äntligen
ses igen.
 
Lite mat,vin och kaffe hann vi
förstås oxå med.
 
Och så fick jag bästa grejerna
direkt från Paris♥
Sockerfri kakao,den mest underbara,
och pistagearom så jag kan smaksätta
en massa goda grejer.
 
Jag hade inget hellre än velat
kidnappa henne och haft henne
kvar här hos mej♥
 
Den här gången hade jag finally
kunnat göra ett glas att ge henne.
I vanliga fall reser hon bara med
en lite väska per flyg och har aldrig
plats för större presenter.
 
 
Och så fick hon lite mer,bl.a annat
oxå en personlig mugg.Vad annars!
 
 
 
Always together,never apart
maybe in distance but never
in heart♥
 
Efter frullen var hon dock tvungen
att åka från mej igen😢
Men en snabb liten bild au naturel
hann vi iaf med.
 
Hej sålänge älskade du,vi säjer 
inte "Hej då",vi kramas bara nu.
Och längtar till nästa möte♥
 
TACK för du kom,tack för ALLT♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0