En kall fredag både ute och i sinne. #regeringslekstuga#nollförtroende

Vad jag har gjort idag?

Nja,först och främst försökte jag
få kroppen att lyda så pass att jag
kunde inta mitt morgonkaffe och
sen fastnade jag framför den där
regeringscirkusen där den ena
pajasen efter den andra stod och
kastade skit åt höger och vänster!
 
Kände sen att jag slösat alltför mycket
av min dyrbara tid på dom rövslickande
hycklarna att jag pang bom bara stängde
ner och drog iväg för att komma bort
från smutsen.USCH!
 
Så det blev lite matinköp och frisk kall
luft istället.
Kommande livscirkus får man väl bara
tugga i sej,hålla för näsan och svälja
framöver vare sej man vill eller ej!
 
Det går utför med Moder Svea,sanna
mina ärliga ord!
 
Nåväl,när jag så kom tillbaka bryggde
jag mej en varm och god mugg Gevalia
och sen satte jag fart med att förbereda
kvällsmaten.
 
När den var uppäten och kvällskaffet av-
klarat fick jag ett ryck och mixade ihop 
både rawkakor,lchf-bröd och faktiskt oxå
en sats hemgjord Bounty á la lyxmodell.
 
Mycket hackade pistagenötter
ovanpå,så jäkla gott!
 
Fiberhusk.linfrön och Phiadelpiaost
samt ägg,bakpulver,salt och mandel-
mjöl gjorde att dessa uppkom.
Riktigt gott!
 
Och så dagens onyttiga.Kan vara bra
att bjussa på om nån blir sugen.
Riktigt maffiga kokosbitar med mjölk-
choklad under och Marabous cocos-
choklad ovanpå.
Lyx,lyx,lyx!
 
Jovars,det var den fredagen.
Imorrn väntar stadsbesök efter
lunch för då ska jag först hämta
en fåtölj och sen träffa "Mellan",
men först kommer Lewi och "Stora"
på förmiddagsfika.
(vilken tur att jag bakat lite då)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0