Busy me...lördag & söndag i bilder!

Blivit förfirad med kakbuffé och
vänner på surprisedate i lördags,
"Stora" & hennes N upplät sitt place 
och där stod ett bord som dignade
av hembakt i alla dess färger och former.
WOW!
Sen har jag oxå haft en liten övernattare
här hos mej i dagarna två.
 
Idag är min riktiga födelsedag,men
eftersom jag klarat av 50 strecket,så
börjar jag om från början och firar
således bara 1-årsdag nu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mango är jättegott OCH kladdigt!
 
"Lilleman" har tränat galen och blivit superman ♥
 
Strike a pose ♥
 
Väl hemma med han som ville sova över,tog det inte lång stund
alls innan John Blund flög förbi ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

JÄVLA BIFF HAN BLIVIT !!!! shit :O

Svar: Skojjaru =) Han är supertränad som sagt =)
MAJSO

2017-06-19 @ 22:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0