Platt,plattare,patte

Jaha ja,idag har jag varit och klämt in
mina små hallontoppar i den där roliga
men ack så obekväma maskinen.
 
"Nu kommer det ju göra lite ont ett tag sa
sköterskan,men det är snabbt överstökat"
 
Nejdå svarade jag,det här bekommer inte
mej ett dugg,det värsta är att man står så
förbaskat obekvämt MOT maskinen,och
förresten har jag en behåbygel som sticker
in och typ upp i armhålan,DET gör däremot ont!
 
Då skrattade hon och sa:
"Men oj,du är nog den enda jag hört som INTE
tycker det är obehagligt och smärtsamt".
 
Inte vet jag,jag kanske har en jävligt hög smärt-
tröskel,och det får man ju isf tacka för.Värre är
det med temperamentet (ibland),DET är det dock
full fart på.He,he!
 
Men visst då som sagt,platt patte blev det där ett tag,
men nu har både den högra OCH vänstra återfått den
ursprungliga formen.
 
Tror jag måste lyxa till det med en skål kvarg sen
faktiskt,det är jag faktiskt värd trots att jag inte grät
ens i tröjan! :)
 
Bild lånad från Google!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0