Det kanske inte alls är klimakteriet.....

Som ni vet,så har jag ju knappt sovit
mer än nåra blundar per natt senaste
28-30 åren,och förvisso beror det ju
helt förklarligt på den satans värken,
men på senare år har jag ju skyllt på
nedre övergångsåldern.Det förbannat
jobbiga klimakteriet alltså!
 
MEN,så sent som i eftermiddags fick jag
en såndär typ smäll rakt i bakhuve´t,och
då slog det mej...jag kanske fan ÄR medial
och sover (förlåt:försöker sova) i en s.k
portal.Ni vet en såndär märklig tunnel till
en annan dimension där det hela jävla
tiden är ett satans spring på folk som inte
vet vart fan dom är eller vart dom ska...typ!
 
Jag kanske rentav drar till mej "andra sidan"
utan att fatta det själv!
SCARY!
 
Jag har ju alltid trott och inbillat mej att jag
är så stängd det bara går,att jag har alldeles
för mycket "däruppe" för att kunna friställa
mej och öppna upp,om man säjer så.
 
Tänk om det är precis TVÅRTJÄVLAOM!??
Man kanske inte behöver SE eller KÄNNA AV
saker rent fysiskt eller så.Det kanske bara finns
där hos en iaf typ.
 
Jag tror fan det.
Jag kanske skulle kunna hålla seanser och göra
mej en stor fet hacka bakom sovrumsgardinen
med tända ljus,rökelser och lite hysch,hysch.
 
Fy för helvete vad najs om det är så.
Jag MÅSTE ta mej tid att "gå in" i mej själv
och VERKLIGEN fokusera hardcore.
Det här kan ju öppna mer än portaler lixom.
Det kan ju öppna upp för framtida lyxleverne
och hela faderittan.
 
Ska "bara" se till att andningen och resten känns
helt tip top först.SEN,sen jävlar serrni,då blir det
helt andra bullar.
 
Astrobullar med stjärnglans i en portal av döingar.
Dom lär ju iaf INTE käka upp bullarna,det kommer
jag göra själv.Nån ordning får det allt vara!
 
Ni kan kalla mej "Majso den andre" snart,det är jag
nästan helt säker på...nästan iaf,man vet ju aldrig
hundra med nåt nuförtiden!!!
 
Bild lånad från Google.(jag har ju långt hår)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0