På "riktiga" födelsedagen

Eftersom vi firade Williams 4 årsdag
i söndags en dag innan han fyllde,så
kändes det förstås lite synd att han inte
skulle få nåt besök på sin riktiga dag.
 
Så mormorn ryckte förstås ut en snabbis
med ett litet extrapaket och lite sång i farstun.
 
Ute sken solen och fastän det inte var speciellt
varmt,så tog vi en liten men välbehövlig promenad
nerför backen och fick iaf en skvätt med frisk luft.
 
Wille provkörde en av presenterna,och i gräset behövdes lite starthjälp.
 
Lewi tyckte dock att gungan var roligast.
 
Tittut på honom!
 
Cindy installerade sej under studsmattan,och Wille oroade sej för att hon skulle
få ont om vi hoppade på den.Men jag lugnade honom och sa att även om mormor
är ganska tung,så kommer studsarna INTE nudda Cindy därunder.
 
Man får ha tungan rätt i munnen och INTE vara FÖR djärv i hoppen med en
liten i famnen.WIlle däremot for upp & ner mest hela tiden.
 
Liiite högre hopp blev det faktiskt,men fotografen hann visst inte med i studsen!
 
Dagens fyraåring fortsatte sen rejsa lite med den nya bilen innan vi gick in för fika.
 
Och Lewi vilade upp sej i vagnen efter hoppäventyret med gammal mormor som
har en jävligt dålig rygg.
 
Just det,lite gårdstennis hann ju Wille med innan fikapausen inne.
 
Och jag passade på att fota en av dom nyplanterade blommorna.
 
Lewi avslutade sen min visit med att tandemspela för Wille.Skulle inte förvåna
mej om vi framöver får se den här killen på Youtube.
Kom ihåg vad jag sa.
 
Idag skiner solen oxå så det blir
nog lite utehäng med Cindy tror jag.
 
Borde ta med mej en ryggmassage ut bara,
för bakdelen är INTE alls på humör!!
(idag heller!)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

Så mysigt! :) TUSEN TACK för all hjälp HELA TIDEN med Cindy är så tacksam så du anar inte, hon kunde inte haft de bättre. Hon älskar ju att va hemma. Men i sommar (eller tidigare) så vill jag att hon flyttar in här lite :) Saknar henne så mycket <3

Svar: ♥♥♥
MAJSO

2017-04-05 @ 13:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0