Dessa dårar! (och lite nybakt för att lätta upp lite)

Det har väl knappast undgått någon,
att ett jävla äckel,en dåre och fullständigt
rabiat liten ynkrygg (kanske i samarbete med fler)
just nu satt Stockholm på "terrorkartan" rejält!!!!!
 
Jag är inte förvånad över att det hände,det var
väl bara en tidsfråga NÄR det skulle ske!
 
Blir så fruktansvärt besviken på mänskligheten,
iaf vissa delar av den.
Stackars oskyldiga värnlösa som råkade befinna
sej i "skottlinjen"!
 
Jag tänker som så,att alla jävla idioter kan samlas
på nån öde plats och spränga varann i nån satans
massoffensiv,bara vi "andra" slipper dom.
 
Visst då,krig har funnits i urminnes tider,religiösa
fanatiker oxå,men iaf.
Om dom tog till knytnävarna och va lite mer normalt
"hederliga" istället,pucklade på varann för "sina" gudar
och så.Ja ni fattar vad jag menar.
 
Orkar faktiskt inte diskutera sånt där,jag blir bara
ledsen och förbannad!
Maktlös,så känner lilla jag mej nu!
 
Som tur var hade jag/vi ingen som råkade befinna
sej i intermezzot igår,men till dom som nu sörjer
och till dom som skadats sänder jag mina innerliga
och varma kärlekshälsningar. ♥♥♥
Vi KAN inte låta det onda segra,fast jag tvivlar ju på
kompetensen vad gäller landets säkerhet när man
ser hur toppskiktet agerat OCH agerar!
TYVÄRR ska väl tilläggas.(jävla flathet är vad det är,lekstuga typ)
 
Dagens efterlängtade vårenergi "rann" lixom av mej!
Men för att inte bara ligga kvar i sängen med täcket
över huvudet gjorde jag iaf lite eftermiddagskakor.
 
Ett eget hittepårecept där jag blandade lite som jag
kände för,och tänka sej,det blev dom godaste och
lite chokladiga små mumsbitar man kan tänka sej!
 
Vet inte än VAD jag ska kalla dom,men det kanske blir nåt i stil med Cocmander.
Jävligt långsökt iof,men dom är bakade på cocosmjöl samt mandelmjöl.
 
Vi får väl se om jag hittar nåt bättre namn på dom.
 
Nu väntar soffan för ryggen vill få
sin microsträckning för dagen.
 
Man ska visst lyssna på sin kropp va det
nån som sa,dock inte jag from the beginning.
(slänga sej med svengelska,jomantackar)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0