Tom,jag känner mej bara tom

Har ni haft den känslan nångång?
När ni känner helt tomma och totalt
lost i sammanhanget!?
 
Idag har jag en sån dag,och jag vet 
inte varför heller.
 
Iof har jag haft en jävligt "orolig" natt,
från klockan 01 har jag bara vänt mej
i sängen och typ väntat på att tiden
skulle gå så det var okej att stiga upp.
 
Visst hade jag kunnat gå upp tidigare
än jag gjorde vid kvart över fem,men
jag har så förbannat ont i ryggen att det
inte kändes optimalt heller.
 
Det ligger som en oro eller snarare nåt
konstigt daller i hela kroppen på mej.
Jag vet inte vad jag vill göra,jag vet inte
vad jag vill och jag har heller inte
lust med ett jävla skit!!!!
 
Att jag dessutom fått tbk mina heta perioder
gör knappast saken bättre heller,det går ju
lixom inte att sitta i duschen hela tiden.
 
Man känner sej allt annat än fräsch kan jag
upplysa om,jag känner mej mer som ett
riktigt äckel faktiskt.Värre än normalt och
det on top gör ALLT till SKIT.

SKIT,SKIT,SKITJÄVLAFAN!
 
Bara för det ställde jag mej och bakade,inte
för att jag hade lust egentligen,mer för att
det skulle hända nåt och för att tiden skulle gå.
 
Jag känner faktiskt att jag skulle kunna sitta i
soffan och bara äta tills jag väger 270 kg eller nåt.
 
Tills jag inte kan gå själv och då slipper jag visa
mej bland folk oxå.
Hemkörning från affären och nån som masserar
mina feta,svullna fötter och som torkar mej i pannan
med en kall trasa.
 
Jag vill äta hela grillade kycklingar som dryper av fett,
och till det Fanta i kopiösa mängder innan jag avslutar
med ett par liter glass toppad med vispgrädde och kolasås.
 
Jag ska bli så jävla fet att det inte funkar att operera
magsäcken,den kommer läkarna iaf inte hitta bland
allt fett och alla valkar.
 
Punkt!
 
Nu ska jag äta upp alla kakor på plåten och sen
drar jag ner rullgardinen för idag!
 
HEJ DÅ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0