K.F

Just det,idag är det M.F,d.v.s karlfritt!
Förvisso hela helgen om man ska va 
lite extra noga.
 
Prinsen är på väg till Furusund för ett
par dagars fiske med polarna,och jag,
jag ska BARA VARA!
 
Ikväll har jag iof bjudit över DLV på 
tjejkväll.Eller tantkväll kanske passar
bättre nu i vår ålder.
Själv känner jag mej inte som tant jämt,
och definitivt inte när DLV och jag ses
och "tjattrar" loss.Men det är ju en annan
historia,dold i dunkel.
 
Men iaf,jag har även hunnit fira en fd granne,
och eftersom hon ändå hade ett ärende till "byn",
så passade JAG på att bjuda på födelsedagsfika här.
 
En liten present hade jag oxå att ge.
Det viktiga är inte VAD man ger,det viktiga är tanken.
Om det så bara är ett kort med ordet "tanke" på!
 
Nu låg det en kaffemugg i som jag graverat.
,,OCH ett paket kaffe.
Man kan ju om man vill och har lust,anstränga sej lite iaf.
Hon blev glad,så då är jag nöjd och belåten.
 
Näevars,nu har jag inte tid med
slöprat härinne.Nu måste jag plocka
fram lite ost och kex och duka tills
DLV dyker upp.
 
En redigt härlig fredagskväll hoppas
jag att ni oxå får,så hörs vi nog vartefter.
 
Dagens viktiga att komma ihåg:
VARANNAN VATTEN...hela kvällen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0