Superfriday

Idag är jag glad.
Glad trots att jag som vanligt haft
MEGASVÅRT att ens komma till 
nån sorts ro inatt.
 
Idag eller rättare sagt framåt kvällen,
kommer tjejerna hit.
 
Nu är dom förvisso båda två redan
fyllda "tant",så egentligen är det bara
jag som är tjej i sällskapet.Iaf i nästan
en månad till.
 
Känns så jävla bra att få va yngst i det
här sammanhanget,då har jag en viss
ursäkt om jag beter mej lite barnsligt.
 
Jag kommer iof alltid vara barnslig,på
mitt sätt.Fattar inte grejen med att gå
in i olika stadier bara för att åldern
är ett faktum.
Rim och reson och lite sunt förnuft,det
kommer man långt med.
Men därifrån till att bli vuxenvuxen,stel,
strikt och loj...det kommer aldrig hända
mej!
 
Det hoppas jag iaf inte!
 
Nåväl,lite har jag förberett inför kvällen
och nu återstår bara lite städning OCH
ett brödbak.
Just den sortens bröd är som sagt första
gången jag gör,så hjälp mej gärna hålla
tummarna för BÄSTA resultat.
 
Just det,måste ju lämna bilen på service
sen oxå,jag har varit en bad,bad ägare och
totalt negligerat (läs:glömt) det faktum att
även "Pärlan" ska ha SIN översyn lite då & då!
 
Det blir nog bra vad det lider får vi tro.
 
Nu mera kaffe,uppladdning och fix inför det
som komma skall.
 
Kära torsdag,idag ska jag va glad HELA da´n!
 
Puss ♥
 
För 5 månader och 4 dagar sen satt dom i mitt kök sist.Då med Janssons
frestelse och julmust att inmundiga.
Ikväll blir det nåt helt annat men ändå med en viss touch av liknande ingrediens.
Nåt jävligt gott som jag verkligen ÄR en "fena" på!
 
Välkomna hit så ses vi snart ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0