När man stänger av datorn och går ut

Inte fasen kan man sitta inne nu när
det ÄNTLIGEN blivit lite högre temperatur
ute och solen skiner med full kraft.
 
Nej för tusan,då gäller det att passa på att
få i sej så mycket D-vitamin som möjligt.
 
Man njuter till fullo och lever BARA i stunden.
 
Hundarna måste förstås oxå få sin dos,och njuter oxå verkar det som.
 
Kelly vände såklart bort huvudet när jag skulle fota.Lite taskigt tycker jag!
 
Lunch ute smakar alltid gott,och Cindy var MER än spekulant på en bit kyckling.
Man ska inte tigga,så det blev inget...DÅ!
 
Vårens sockerfria dagar samt bättre kosthållning har gjort shortsen lite stora!
 
Men det betyder i sin tur att även resten krympt lite,så nu
kommer jag i nya bikinin som inhandlades för ett tag sen!
 
Näe ni,nu ska jag ta en sväng ut på balkongen
och fortsätta jaga solen en stund på eftermidda´n
oxå.Man passar som sagt på till fullo såna här dagar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0