Kära nån då!

Kom precis på att jag inte sladdat in
här alls idag!
 
Kan iof bero på att jag inget har att
förtälja eller berätta om.
Nästan som vanligt alltså!
 
Det lunkar på,varken mer eller mindre
om man säjer så.Jag har målat lite och
nu funderar jag på om jag ska införskaffa
lite yoghurtkvarg till kvällskaffet.
 
DET är nämligen min dags belöning,inte
chips och inte vin men kaffe och lite yoghurt-
kvarg som fått stå i frysen ett par timmar och
kallnat till sej lite.
 
Med nåra små bitar apelsin i kan man lyxa till
det ännu ett snäpp,och det gör man ju så
jävla gärna.
 
I övrigt har jag hör och häpna graverat klart
dom tre glasen jag hade sån huvudbry över.
 
Förvisso upptäckte jag en spricka i ena glaset 
precis när jag var i stort sett klar med det!
Bara att greppa ett nytt och börja om.
 
M.a.o har jag ju gjort 4 glas totalt,och kan därmed
anse mej MER än nöjd.
 
Väldans nöjd blev även hon som ska ha dom,
och det är ju inte fy skam en måndag i mars!
 
Tjingeling och hej sålänge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0