En helt vanlig tisdag

Vet ni,det händer inte ett skit här.
Inte mer än att jag klipper lite
aluminiumtejp för att testa en grej.
 
Och så är mjölken slut,så jag bara
MÅSTE köpa mera,annars kan jag
inte dricka mer kaffe idag.
 
Igår gjorde jag iof färdigt en tavla.
DET är verkligen modern konst,eller
art som vi brukar säja.
 
Den blev egentligen så jävla ful att den blev frän!
Det ligger ju i betraktarens öga,så jag ska väl iof inte uttala mej alls.
 
Fick iaf med en lite udda detalj,och det är att den lyser i mörkret.
En liten rektangel lyser alltså,inte hela.DET hade blivit svindyrt typ.
 
Näevars,nu ska jag väl fortsätta att
göra ingenting,och sen blir det kväller
precis som vanligt.
 
Om en vecka däremot,då blir det inte kväller
riktigt lika fort,då har vi ju...SOMMARTID!
 
Och tills dess kan vi ju önska oss lite mer vår.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0