Morgonskype och solsken i blick

Satan så skönt allt känns när man går
upp och ser att solen skiner utanför.
Det är nästan så hjärtat får vingar och
fötterna svävar fram över golvet.
 
Kaffet som hälls upp smakar godare än
normalt,och när man sen sätter på datorn
plingar det till i Skype och Wille är på
andra sidan skärmen.
 
Helt otroligt att så lite kan göra så mycket.
Det blir bestämt en bra dag,med lite hjälp
på traven i form av en god sallad och stekt
kyckling till lunch,ska jag fanimej se till att
hela jag mår toppen ända fram till sängdax!
 
Njut nu alla ni därute,njut och var rädda om
varann och glöm inte att skänka era medmänniskor
en vänlig tanke eller varför inte oxå en vänlig
handling.
(jag gjorde det igår oxå,berättar mer imorrn)
 
Jag passar förresten på att skicka en stor och
varm kram till farsgubben som just idag på
"Våffeldagen" fyller år.

GRATTIS pappsen,grattis & HURRA!

Men nu kommer Wille:
 
 
 
Slängpuss till mormor ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0