Låtom oss bedja

Nu jävlar har hon blivit helt galen kanske
ni tänker nu,men lugn,jag vill bara be för 
lite bättre väder och bli av med regnet.
 
Det va väl inte så farligt?!
 
Dagen idag,ja vad säjer vi om den?
Inte så värst mycket än faktiskt,bortsett
från att jag har nån slags nervös känsla
i magen.Fråga mej inte vafan der beror på,
för det vet jag inte själv!
 
Jag sitter här med fjärde muggen kaffe och 
försöker få ihop lite fint till en som jag inte
hunnit gratulera än.
 
Jävla dåligt av mej kan tyckas,men saken är
den att det inte varit läge för det p.g.a vissa
trista omständigheter.
 
Vidare funderar jag på vafan det bör bli för
mat som serveras ikväll,tror nog att det blir 
gös i ugn med en riktigt god sallad till.
 
Och som dessert mixar jag nog ihop lite
mango,kesella och en gnutta hackad choklad.
 
Man skulle ju kunna tro att jag blivit rabiat
med tanke på att jag INTE nämner grädde
nånstans,men ibland måste (läs:bör man)
tänka lite på dom inbyggda badringar som
jag tydligen dragit på mej.
 
Imorr´n däremot,då ska jag ha en "fridag",eller
åtminstone frikväll,för "Tightsbruttan" bjuder
in på kvällsmingel och man vet ju aldrig om det
serveras nåt extra (o)nyttigt!
 
Nu är det hög tid att ta tag i dagen.(pust)
 
Puss på er & trevlig helg,fredag till att
börja med iaf!
 
Dagens "solsken" får Wille representera ♥♥♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0