Nya tag på direkten!

Får jag be att hälsa er välkomna till vecka 37!

En vecka som kommer innehålla både vänner,
bakning,fix & styr och massor med annat.
 
Man kan säja att jag avslutade förra veckan med
degbunkar och vispar,för att direkt börja med exakt
samma sak!
 
Jag klagar inte,det är ju skitkul att få röra och kladda.
Dessutom har jag nåt härligt att se fram emot om typ
sju dagar eller så.
 
Nåt som ska bli SÅ skönt och som jag faktiskt anser
mej vara värd nu på höstkanten.
Men som sagt,innan dess ska det fixas satan härhemma.
 
Idag när jag bakar får jag sällskap av goa Eva,och det
kanske kan bli så att det slickas på både vispar och ur
bunkar som är fulla med smet.
 
Jag har lovat att hon ska få med sej lite gott hem oxå.
Om man inte själv har lust att baka,så kan ju andra göra
det åt en menar jag.
 
Hon får bli lite av en testpilot i smakfrågan så det blir 
lite win win av det hela!
 
På tal om bakning,så kan jag meddela att toscarutorna
jag bakade igår blev helt jävla perfekta!

Goda så inihelvete.
Jag testade en liiiten bit bara för att,annars vet man ju 
inte om det är värt att baka dom fler gånger.
 
Såna ska jag nog sälja på mitt fik framöver.
Om jag öppnar ett sånt alltså!
 
Just nu saknar jag dock bara EN sak,Wille!
Det blev jättetomt och tyst när han åkt hem igår,
och så var han väldigt bra som hantlangare när
jag stökade i köket oxå.
 
Mormors älskade plutt ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0