Med viss människor räcker inte tiden till!

Igår tog jag tag i ratten och styrde
kosan till min kära resevän och
polare Eva,för det är inte bara hon
som ska behöva komma till mej.
 
Runt 13.25 stod jag i hennes hall,och
när klockan var 21.44 tog jag tag i dörr-
handtaget för att ratta hem.
 
Då hade vi emellertid knappt hunnit
prata om hälften av vad som skulle
hunnits med,och så fort jag satt mej
i bilen kom jag på:
"Ameh vafan,det DÄR glömde jag ju säja"!
 
Hur fan funkar det egentligen?
Att tiden fullkomligen rusar iväg när man
umgås med vissa personer!!
Fattar INGENTING!
 
Förvisso hann vi käka lite för Eva gjorde så
sablans god mat,och sen hade jag med lite
sötsaker till fikat.
Eva den lilla rackarn dricker inte kaffe själv,
men världens sötaste kaffebryggare har hon
i skåpet och plockar fram när jag kommer.
 
Den är så söt att jag skulle vilja stoppa ner den i handväskan och
ta hem för att ha på balkongen typ!
 
Den här muggen tyckte Eva att jag skulle dricka ur igår,om det
va nån slags symbolik i det har jag ingen aning om faktiskt!
 
Ugnsrostade rotfrukter,supergod sallad,kassler,sås och god dricka...fatta den
lyxen när man får sätta sej och bara njuta!Mmmm.
Tallrikarna hade jag förresten oxå lust att plocka med mej hem,för fy satan vad
jag tycker dom är snygga!
(har du koll på antalet Eva???)  :)
 
Jag stod som sagt för det onyttiga(re) ,och snart stod våra magar åt alla håll.
Men vaddå,man MÅSTE få i sej lite socker varje dag och inte bara mat!
 
Jag hade dessutom tryckt i en klick smörkräm i varje för att va
på den säkra "sockersidan"!
 
Runt 20 tiden kom vi på att det kanske va hög tid att börja med
det jag lovat Eva assistera med,nämligen att dra slingor i hela
hennes barr.
Tog ju sin tid,även om jag tydligen har frisörskills oxå ;)
(men NEJ,jag ska INTE in på den banan OXÅ!)
 
Sen åkte jag som sagt hem efter en heldag,men som
mer kändes som ett par kvartar.
Kom på,att jag ju hade ett helt bord svamp som väntade
på att bli rensad.Fuck den kvällskänslan lixom!
Nästan så jag hade lust att sova kvar hos Eva för att slippa.
 
MEN....
 
...när jag kom hem och hittade Prinsen i MITT kök med svamp-
rensarkniven i högsta hugg,då spred sej en varm känsla i magen
och jag ångrade inte alls att jag åkt tillbaka!

Han hade DESSUTOM byggt en "svamptork" och lagt dom skivade
trattkantarellerna på.
Alltså,man bara älskarn miljoner ggr mer ♥

Det där va min onsdag mitt i oktober,och nog kan
man väl lugnt påstå att jag är MER än välsignad,
underbara vänner och Prins som är bara,bara MIN!
 
Tack Eva för en som vanligt innehållsrik dag,tack
oxå för "matlådan" och ALLT annat,love you ♥
 
 
 


 
 
 
 
 
 

 

 

 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

HAHHAHA! älskar att du vill ha bryggarn på ballen ;) är ju ganska långt att gå när man sitter där, tycker du ska ha en där :) hade varit perfekt! slippa gå in ju ;) sparar tid till viktigare saker. Bästa!

2014-10-16 @ 11:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0