Sån är jag!

Jaha ja,dagen idag bjuder ju in till
ett litet skolmöte i gymnasietappning,
och så mycket kan jag väl iaf säja,att
jag inte är speciellt taggad.
 
Nu finns det förvisso andra som redan
vänt en jävla massa blad och tydligen
ringt en del samtal,så jag följer väl med
och lyssnar på vad som säjs....typ!
 
Inte för att jag är ointresserad,snarare som
så att jag faktiskt inte är så värst insatt mer
än på lokal nivå.
(av vissa orsaker som skulle ta år att berätta)
 
Det ska bli intressant och så,inget snack om 
den saken,det största av mina problem är dock
att jag fullkomligen avskyr att ha saker inplanerat.
 
Nu kanske ni missförstår mej,och ärligt talat
skiter jag i vilket,grejen är den att jag typ får
lättare ångest och panik när det står i lilla
almanackan,att just DEN här dagen ska du åka
på det eller det.
 
Sen spelar det iof ingen roll om jag själv bestämt
det och/eller tackat ja till det.
 
Jag älskar spontanitet,så enkelt är det,även
om jag fattar att vissa saker inte KAN va just
spontana.
Det är nog vetskapen om att det inte går att
ändra eller ens backa sej ur.
 
Skit samma,det där va ju ganska ointressant
för ickefattande eller såna som inte känner mej.
 
Nåväl,mötet går inte av stapeln förrän kl:13.00,
och således ska jag jag inte lämna min borg
förrän 12.30,så jag har ju lite tid att filosofera
och dricka kaffe på.
 
Igår bakade jag förresten en jordgubbspaj som
jag hör och häpna smakade en bit av.
Dock utan jordgubbar på,för det finns inget jag
ogillar så mycket som frukt och bär i bakverk.
 
Prinsen tyckte iaf att den va god,och då är det
ju värt att köpa lite färska godsaker =)
Jag sparade förstås nåra och åt naturella!
 
 
Det ser alltid mycket aptitligare ut INNAN det varit i ugnen,och just därför
får ni en "före-gräddningen-bild"!
 
Hej vecka 11 det här bli bra,tror ja´!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0