En riktigt glad midsommar...

...önskar jag er,och så MÅSTE jag tacka
ALLA som kom igår på min lilla födelseda´!
 
Det var lixom bara två små hjärtliga besök
inbokade,men hela da´n trillade det in raringar
efter varandra och så mycket bra samt fina
presenter jag fick sen.
 
Ärligt talat,gårdagen blev en fullpoängare!
LOVE MY DEAR FRIENDS!
 
Coolaste döskalletändaren fick jag och gode tid så glad
jag blev!
 
 
Vackra blommor fick jag oxå.
 
Ett jättefint sommarlinne.
 
Kylväska med picknickfilt och drickbart i...smart!
 
Kaffe,bakgrejer,choklad och en god flaska vin,samt ej i bild:
alldeles purfärsk egenodlad persilja som jag älskar!
 
Salladsslunga och fräscha servetter.
 
En finfin väska med gott innehåll,och därtill även ett
presentkort så jag kan inhandla ännu mer pysselgrejer!Love it!
 
Och en jätteläcker ljusslinga som ska upp på ballen.
(har faktiskt i dagarna suktat efter just en sån!)
 
ÅH,jag är så glad och jävla tacksam för en
helt ljuvlig dag.
Kramar i kvadrat på er alla ni som kom:
Nettan,Pernilla,Jessica med följe,Mia,Ullis,
Petra & storasis som i sin jäkt svängde förbi oxå.
 
Ni är guld värda och SOM jag älskar er ♥
Tack för ALLT fint och för att jag har er i mitt liv.
 
Tack oxå till ALLA som grattat i sociala medier
och till dom som ringt & messat.PUSS!

Nu tar gammel-Majso midsommar,och vem vet,
om det inte regnar så kanske jag & Wille dansar
groddansen i em.
 
Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0