Och idag är det tisdag!

Det innebär att det bara är drygt två dagar
kvar tills jag får krama Prinsen igen.
 
Jag ska nog förresten ge honom en stor och
härlig puss oxå när jag tänker efter.
 
Jag antar att han är skapligt mör i kroppen
när han kommer hem efter en dryg veckas
fiske i Norge,häromdagen hade han slitit med 
en val i flera timmar.
Eller om det va en hälleflundra kanske!
 
Över 30 kilo vägde den tydligen iaf.
 
Ska bli kul att höra om han saknat lilla mej
nåt,han både sa och skrev det,så man får väl
hoppas på det iaf.
 
Om jag har saknat honom?
Jorå,det har väl hänt ett par gånger att jag
fått ett litet saknadssug i maggropen.
 
Dumheter,såklart jag har saknat honom,han
är ju min lille raring.
Fast jag måste medge,att det kan va ganska 
nyttigt ibland att va ifrån varann en stund.
Man uppskattar lixom det där lilla extramycket
när man ses sen.
 
Kanske inte att han ibland gör blaskigt kaffe,
sånt är viktiga grejer och inget man accepterar
sådär rakt upp & ner.
Förvisso är det till viss del mitt fel,för det brukar
oftast inträffa när jag fyllt kannan med vatten och 
han inte ser det!
(men ändå!)
 
När ni läser det här,umgås jag lite med D.L.V.
Vi ska nämligen hänga ett tag idag hon & jag.
 
Tyvärr kan jag inte bjussa henne på nybakt kaka,
för båda två jag gjorde igårkväll blev rena rama
skiten,minst sagt.
 
Jag skyller det på vädret,för nåt jävla lurt är det.
Jag menar,kakor som jag aldrig annars misslyckas
med,och som totalt bara blir fiasko!
 
Nu har jag inte tid med er(tyvärr)!

Gå ut och gör lite morrongympa,eller spring
ett par mil vetja.
Själv ska jag se till att AC´n går för högtryck 
i D.L.V´s bil!
 
♥ Prinsen & ja...en annan da´! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0